Източник: www.peugeot.bg
Атлетичен, мощен и елегантен, прототипът SXC, дело на студиото на Стил Peugeot China Tech Center в Шанхай, представя изклчителния и модерен свят на кросовъра.
С SXC, показан на автомобилния салон в Шанхай, Марката потвърждава амбициите си в международен план и възможностите си да отговори на специфичните очаквания на всеки пазар, предлагайки своята визия за бъдещето и съчетанието на емоцията с високите изисквания.
Концепция : нова интерпретация на кросовъра
През 2010, Peugeot представи новата си идентичност чрез различни концепции : SR1 (роадстер Grand Tourisme), BB1 (градски модел с дължина 2,50 м и 4 места), ЕХ1 (двуместен и 100% електрически родстер, който подобри хомологираните рекорди за ускорение във Франция и Китай) и HR1 (изключително новаторски и хиперконективен градски автомобил). По повод автосалона в Шанхай, дизайнерите на Марката се изразяват в една друга категория, все по-високо ценена на пазара в Китай, тази на кросовъра. SXC (наречен Cross Concept в Шанхай) е нова интерпретация на темата: прототипът използва някои характеристики на SUV (сила, високо място на водача, сигурност...) като им придава модернизъм, класа и изисканост, качества познати от света на престижните лимузини.
Дизайнът е дело на международните екипи на Стил Peugeot, които работят в China Tech Center. Марката представя идеята си за силен и разпознаваем стил, който може да бъде адаптиран за различни силуети, както и за различните очаквания на пазара.
Силен, едновременно мащабен и изискан стил
SXC е автомобил с подчертан характер и дизайн, който внушава сила и мощ, без показност, благодарение на едновременно прости и чисти линии, елегантни и обтекаеми форми, които внушават атлетизма на колата. Всеки детайл на силуета с впечатляващи обеми е скулптуриран прецизно (дължина 4,870 м, височина 1,610 м и широчина 2,035 м).
В предната си част, SXC носи естетиката на Peugeot. Плаващата" решетка, която изглежда отделена от каросерията, се вписва хармонично в обема на тази част. Изящната форма на фаровете придава проницателност на погледа, а логото на Марката стои гордо на своя пиедестал" върху предния капак. LED светлините са част от идентичността на модела и са негов отличителен знак през деня и нощта. Тази идентичност откриваме и в задната част, където светлините с форма на бумеранг допълват безупречната линия на каросерията.
Друг high tech елемент са аеродинамичните огледала, в които са монтирани камери за заден ход.
Рейките на покрива, с много оригинален дизайн, кантът на страничните стъкла и още много детайли са изработени от полиран алуминий, лек, благороден и престижен материал, който подчертава изключителния характер на автомобила.
Дизайнът на големите джанти (22") придава класа и сила на силуета и допринася за цялостната му хармония.
Стилът на SXC внушава сигурност. Големите обеми, панорамният покрив от две части, противоположно отварящите се врати предполагат изключително просторно и леснодостъпно купе, където всеки от четиримата пътници е обект на специално внимание.
Усещания на волана
Един от приоритетите на Peugeot е да остане лидер в областта на екологията. Новият му прототип използва технологията Hybrid4. Тя включва двигател с вътрешно горене, задвижващ предните колела, и електрически двигател отзад, които осигуряват задвижване 4х4 и гарантират безопасност в екстремални условия. Освен това, системата предлага режим нула емисии" при ниска скорост, когато работи само електродвигателят.
Бензиновият двигател е 1,6л ТНР с мощност 160 kW (218 к.с.) : съобразно стратегията downsizing, групата PSA използва най-модерни технологии, за да създаде двигатели с малък обем и високи технически и отлични екологични показатели.
Комбинацията с електрически двигател с мощност 70 kW (95 к.с.), позволява общ потенциал от 230 kW (313 к.с.) при смесен разход от едва 5,8 л/100 км и емисии на СО2 143 г/км.
Ефикасността на тази кинематика, заедно с всепризнатото ноу-хау на Марката в областта на пътното поведение, позволяват на SXC да предложи истинско удоволствие от управлението и високо ниво на екологичност... обещание за едно неповторимо преживяване на водача.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!